Kingman - Flagstaff (Route 66)

15 mei 2017 - Flagstaff, Arizona, Verenigde Staten

Vandaag stond er een wat langere rit op het programma. Via de route 66 zouden we van Kingman naar Flagstaff rijden. Dat hebben we toch maar niet helemaal zo gevolgd. De route 66 bleek een aardig hobbelige weg met een hoop bochten door de bergen heen. De jongens zaten samen voorin en Tinka en ik op de bank er achter. Af en toe was het echt een achtbaan-idee met al die heuvels.
Bij Oatman (op de route 66) stopten we even om te lunchen. Dit was een heel leuk Western dorpje waar hele brutale ezels rond liepen. Na een hamburger (je bent niet voor niks en Amerika....) gingen we weer verder. We besloten verder toch maar Highway 40 te volgen in plaats van de route 66, anders waren we waarschijnlijk rond middernacht nog niet op de campground.
Nu kwamen we om half 7 aan op Flagstaff KOA. Na een hele lange dag zitten in de camper vonden we het wel lekker om de benen even te strekken en daarom liepen we naar het dichtstbijzijnde eettentje: Wendy's. Weer zo'n gezonde keten. Dit keer maar gekozen voor een salade. We moesten hard doorlopen om het nog een beetje warm te krijgen, want hier is het nog veel kouder dan op de vorige plek. Op de campground voorspellen ze dat het gaat vriezen, dus het 3e dekentje zal vanavond ook wel van pas komen! Morgen op naar de Grand Canyon!

IMG_0057 IMG_0056 IMG_0055 IMG_0061 IMG_0058 IMG_0060 IMG_0053 IMG_0054 IMG_0052

1. Milou:
    16 mei 2017
    Jaloersmakende verhalen en foto's, maar het is jullie van harte gegund!! Geniet ervan!! En blijf schrijven en foto's maken, superleuk om jullie op deze manier te kunnen volgen!

Liefs,
    Milou
  2. Anouk:
    17 mei 2017
    Nutella! Wat een verrassing! ;) Hahaha hoe kan het ook anders.

Ziet er gaaf uit, heel veel plezier!